M̷OH̷ON RAKY̷AT MAL̷AYSIA MENDOAK̷AN ANAK.SAYA MUHAMMAD AISAR GHAFFAR…SKRG NI DIA DIRAWAT KAT HOSPITAL SBB JANGKITAN KUM̷AN DEK̷AT P̷ARU2…UMUR BABY SAYA MASIH 3BULAN…


minta Jasa Baik Rakyat Malaysia untuk mendoakan anak.saya Muhammad Aisar Ghaffar…skrg ni dia dirawat kat hospital sbb jangkitan kuman dekt paru2…umur baby saya masih 3bulan…

Aamminn yarbalamiinn.. semoga Allah berkesambuhaan pada Anak ini…..

Semoga diberi kesembuhan dan dipermudahkan urusan rawatan anak. Aamiin

 

Ya Allah sesungguhnya engkau maha mengetahui lagi maha penyayang lagi maha pengampun .ya Allah selamatkanlah adik ini semoga dia cepat sembuh amin

Semoga Ada keajaiban Dr Allah set until baby

Semoga segera diberi kesembuhan buat c kecil ini…Aamiin…

 

Moga cpt smboh .. Aamiinnn.. Sayu hati bla tngok baby sekecil ini dh sebgni,terngt lh pla kt arwah..

 

Aminn semoga Allah menyembuhkan penyakit adik ni.allah aku pohon pada mu sembuh kan lah penyakit adik ni aminnn.

Bila tengok adik acik teringat dkt anak syurga acik yg berusia 5bln mse Dy sakit dkt hospital selama 2minggu bertarung nyaw4 dgn penyakit j4ntung dan p4ru² bekum4n anak acik dah jdy anak Syurga tuhan lebih sayang kn anak acik pape pn acik doakn adik cepat sembuh Yee…adik kena kuat yee MCM arwah anak syurga acik Dy kuat sangat tpi sampai ke tahap tu j4ntung Dy makin lem4h dan tekanan dar4h pn d4h dr0p.

 

SUMBER: Nita Aisyah Limbong